U heeft uw e-mailadres nog niet bevestigd
×
  1. Catawiki
  2. Fotograficaveilingen
  3. Fotograficaveiling (analoog - Na jaren '60)

Fotograficaveiling (analoog - Na jaren '60)

Ed van Mil

Veilingmeester Ed van Mil

Stuur bericht

Ed van Mil

Expert Ed van Mil

Stuur bericht

Sluit woensdag vanaf 20:00 Sluit woensdag vanaf @@TIME@@

Heeft u soortgelijke objecten die u wilt verkopen?

Mijn favoriete veilingkavels (Fotograficaveiling (analoog - Na jaren '60)) / Zoekresultaten

Ga naar mijn favoriete veilingkavels om al je favoriete kavels te kunnen zien.

dicht bij de reserve price!
dicht bij de reserve price!
dicht bij de reserve price!
dicht bij de reserve price!
dicht bij de reserve price!
$ 112 € 100 £ 86
Open voor biedingen over Sluit over Kavel gesloten
Kavel sluit op: 2017/05/31 20:36:45
Gesloten
12

35. Kavel met diverse Rollei fotografica, de Rolleiflex SL35E, de Rollei film 6 Macro Super 8, de autowinder E, een flitser met batterijlader en een Philips filmlamp

De Rolleiflex werkend, zowel sluiter, tijden, batterijtest en diafragma, bij de Macro Super zowel de motor, tele, wide en test functie werkend. Lenzen helder en krasvrij. Lees verder

$ 21 € 19 £ 16
Open voor biedingen over Sluit over Kavel gesloten
Kavel sluit op: 2017/05/31 20:37:50
Gesloten
dicht bij de reserve price!
dicht bij de reserve price!
dicht bij de reserve price!
dicht bij de reserve price!
dicht bij de reserve price!
dicht bij de reserve price!
dicht bij de reserve price!

Veilingen deze week

26 mei t/m 1 juni

Zondag 4 juni

Maandag 5 juni

Dinsdag 6 juni

Woensdag 7 juni

Donderdag 8 juni

Vrijdag 9 juni

Zaterdag 10 juni

Fotograficaveiling (analoog - Na jaren '60)

Gaat er voor u niets boven fotograferen met een oude Nikon, Leica of Mamiya camera? Dan zijn er voor u bijzondere exemplaren te koop op onze fotograficaveiling. Daarnaast kunt u bieden op allerlei andere voorwerpen die te maken hebben met analoge fotografie. Naast vintage camera's worden er ook oude foto’s, belichtingsmeters, statieven en vergroters geveild. Dus als uw voorkeur uitgaat naar het klassieke fotorolletje, dat u nog helemaal zelf thuis kunt ontwikkelen, dan vindt u in de fotograficaveiling van Catawiki altijd iets van uw gading. U kunt uiteraard ook uw vintage camera's te koop aanbieden op de fotograficaveiling. Is analoge fotografie uw hobby en bent u op zoek naar objectieven, flitsers of een solide studiostatief? Ontdek dan het uitgebreide aanbod op deze interessante veiling en bied mee! Misschien koopt u die fraaie klassieke camera, waar u al tijden naar op zoek bent, voor een heel gunstig prijsje.

Mis geen Fotograficaveiling (analoog - Na jaren '60)!

Ontvang iedere week de nieuwe kavellijst via e-mail.

Opbrengsten eerdere veilingen

Alle veilingen
×

Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

Geblokkeerd

Uw account is geblokkeerd voor het plaatsen van biedingen, omdat u een achterstand in betalingen heeft.

Na betaling kunt u direct weer bieden. Let op: indien u kiest voor een handmatige overboeking kan het 2 dagen duren voordat uw account weer geactiveerd wordt. Wij raden u aan om een directe betaalmethode te gebruiken.

Klik hier om te betalen

Wilt u nooit meer speciale objecten missen?

Catawiki veilt wekelijks 30.000 speciale objecten. Vul uw e-mailadres in en we houden u gratis op de hoogte van de speciale objecten en interessante acties en kortingen.

Nee, ik ben niet geïnteresseerd in speciale objecten en kortingen